יום שלישי, 28 באוגוסט 2012

ברוכים הבאים לבלוג על התפתחות אישית

ברוכים הבאים לבלוג על התפתחות אישית


תקבלו כאן הרבה מאוד מידע על התפתחות אישית ועל טיפים איך לשפר את החיים שלכם בצורה מתמדת.

כל הטיפים שאני הולך לתת כאן הם נקודות חשובות שלמדתי מהאנשים הגדולים ביותר מהתעשייה החל מאנתוני רובינס ועד נפוליון היל.

המידע והטיפים שאני הולך לשתף אתכם הם התובנות שלי לאחר הרבה מאוד ספרים והרצאות שבהם לא הפסקתי ללמוד מהגדולים ביותר.

אני מאמין גדול שצריך ללמוד מהאנשים שאני רוצה להיות במקום שלהם ולכן אני תמיד שואף ללמוד מהטובים ביותר.


התפתחות אישית - כלי חובה להצלחה


אני מאמין שקיים קשר חזק מאוד בין התחום של התפתחות אישית לבין כל מה שקשור להצלחה בעסקים ובכלל בחיים ולכן אני חושב שכל מי שרוצה להצליח בגדול צריך להתחיל בשלב הראשון לעבוד גם על התפתחות אישית ולא רק על העסק שלו.

אני ממליץ לכולם להתחיל עם הספר לדעתי שהוא החשוב ביותר בתחום של השכלה פיננסית והתפתחות אישית והוא הספר חשוב והתעשר של נפוליון היל.

שיהיה בהצלחה לכולם...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה