יום רביעי, 5 בספטמבר 2012

אבא עשיר אבא עני – תייצר הכנסה פסיבית



הרבה מאוד כבר נכתב על הספר המצוין אבא עשיר אבא עני ששינה להרבה אנשים כולל אותי את התפיסה לגבי עולם העסקים.

אבא עשיר אבא עני מדבר על האנשים שחיים במרוץ העכברים ובעצם בקושי מצליחים לסיים את החודש עם המשכורת שהם מקבלים מהעבודה. הוא מסביר כיצד אפשר לייצר מספר מקורות הכנסה שיעזרו לך לבנות נכס פסיבי למשך שנים.

רוברט קיוסאקי מדבר על כך שכל אחד מאתינו צריך ליצור הכנסה פסיבית בדרכים שונות.

הכנסה פסיבית – תפתח בלוג אישי

בלוגים מסוגל אף לעזור לשווק עסק בגלל ש שזה ייכלל במנועי החיפוש. בשעה ש בני אדם מזינים מילות מפתח מסוימות, בלוגים המכילים מילים כאלו יופיעו. כש בלוגים מתעדכנים באופן רצוף, גוגל רשאים לספק לחברה בשיתוף מגוון כניסות. פעילות הזאת יכולה להביא אנשים רבים אל הבלוג של החברה.
אם תמשוך רבים מהלקוחות לאתר של העסק שלך אתה תגדיל את הרווח עליך ותצליח לייצר הכנסה פסיבית.

כדי לייצר עבודה מהבית דרך האינטרנט באופן זהה חשוב מאוד לרשום על בסיס קבוע תכנים. בסיבת הנפוצות של כתיבת בלוגים, זה לפעמים זהו שיטות מועיל בהרבה יותר מאשר כמה צורות של הצגה. קוראים חולמים על לשתף בלוגים מעניינים בעזרת חבריהם, העניין יהיה מסוגל לאפשר לחברותיה לפרסום המוצר שיש ברשותם.

אבא עשיר אבא עני


בעזרת נוספת שבלוגים מסוגלים לסייע לשווק חברה זו להציג בבלוג שיש ברשותם מומחיות על תחום שונים ולאחר מכן לעדכן מידע זה על בסיסו של קבוע. בלוגים יכולים לסייע לבנות הפניות ולשלוח שדר חיובי על אודות החברה של העסק שלך בלי לאבד המון משאבים בשביל פרסום. הקוראים עלולים לתהות על בלוגים אלה וללמוד על החברה.

אם תעשה את הדברים נכון אתה יכול להתחיל לייצר הכנסה פסיבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה